fbpx

Vi kan dagligen läsa om hur dåligt kommunikationen fungerar i olika organisationer och på arbetsplatser. Om interna problem, missnöje med ledare, utanförskap och ren mobbing. Oavsett arbetsplats så beror det på att den interna och / eller externa kommunikationen inte fungerar.

– Hur fungerar den interna och externa kommunikationen på er arbetsplats? Det är Anna Almberg som undrar.

Anna är expert på intern kommunikation och föreläser och utbildar olika organisationer.

– Intern kommunikation och extern kommunikation är tätt sammankopplade eftersom den yttre bilden byggs inifrån. Ett varumärke är inte vad du säger att det är. Det är vad kunderna säger att det är, säger Anna Almberg som expert på intern kommunikation, föreläsare och utbildare.

– Det är kunder och omvärlden som definierar varumärket, utifrån vad det utstrålar. I varje medarbetare finns en möjlig ambassadör för hela varumärket och allt avgörs i ”sanningens ögonblick”. Det vill säga, när medarbetaren möter kunden. Ett starkt förtroende från kunderna byggs lika mycket genom medarbetarnas bemötande som av andra mer medvetna kommunikationsinsatser. Medarbetare som agerar utifrån ett varumärkes löften stärker det genom sina handlingar, varje dag. En medarbetare som är involverad blir per automatik mer engagerad, och det märker kunden.

Boka en föreläsning eller utbildning med Anna!

Annas rubrik: 1+1=3 Tillsammans blir vi bättre
Längd: 60 minuter – 3 dagar.

Läs mer om Anna här; https://saj.se/project/boka-forelasare-anna-almberg/

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng