fbpx
Anna-Karin Lingham

Anna-Karin Lingham

Anna-Karin Lingham guidar er på varumärkesresan. Hon talar om helheten som förmedlar storheten. Det handlar om genuinitet, trovärdighet och långsiktig framgång för både företaget och människan. I en tid av hets, yta och kortsiktighet träder Anna-Karin in i ett rum...
Elinor Falkman

Elinor Falkman

– Retorik är ingen talangsport – det är teknik, metod och övning. Alla kan bli bra på att ta ordet, behålla det och få som de vill, säger Elinor som medverkar som retorikexpert i Nyhetsmorgon i TV 4 under hela presidentvalet i USA och som nu finns tillgänglig...
Elin Alsiok och Caroline Stenbacka Nordström

Elin Alsiok och Caroline Stenbacka Nordström

Stolthet – en outnyttjad resurskälla!   Det märks om en organisation är stolt eller inte. Stoltheten syns på kroppshållningen hos medarbetarna, den kommer till uttryck i bemötandet av kunder och påverkar arbetsmiljön och varumärkets alla dimensioner. Finns...
Fredrik Sträng

Fredrik Sträng

 – Det är när vi blir inspirerade som idéerna kläcks och det är när vi blir motiverade som vi vågar ta steget framåt, säger Fredrik som menar att det handlar om att våga leva livet och genom sina äventyr få andra att uppnå sina drömmar. Stora expeditioner...
Magdalena Bibik

Magdalena Bibik

– Vi förväntas att vara kreativa – gärna på beställning. Vi sätter oss i brainstormingmöten med målsättningen att idéerna ska vara klara lagom till lunch. Hur kommer det sig att vissa individer och företag lyckas, medan andra inte? Vad är framgångsrik...

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng