fbpx

Thomas Ek

Thomas Ek föreläser och delar med sig av framgångssagan OBH Nordica som som Thomas byggde upp tillsammans med sin bror Peter

Med ett hängivet arbete och med en enorm passion så bestämde sig bröderna Thomas och Peter Ek att bli marknadsledande i en bransch som redan var övermogen. Deras resa är en framgångssaga som saknar motstycke. Med innovation, design, mod, snabbhet och kraftfull marknadsföring utmanade de alla multiinternationella aktörer på sitt alldeles egna sätt!

Fyra grundpelare i Thomas föreläsning
– Vad var det som ledde till framgång?
– Generella framgångsfaktorer (som alla kan ta till sig)
– Ledarskap
– Framtidens marknadsföring

Thomas Ek


Thomas Ek föreläser och delar med sig av framgångssagan OBH Nordica

– Att numera få inspirera och vägleda andra entreprenörer är en ynnest. Kan jag bidra till att andra ledare och företagare finner framgång lite snabbare ger det mina dryga 30 år med importfirman ett större värde!

Med ett hängivet arbete och med en enorm passion så bestämde sig bröderna Thomas och Peter Ek att bli marknadsledande i en bransch som redan var övermogen. Deras resa är en framgångssaga som saknar motstycke. Med innovation, design, mod, snabbhet och kraftfull marknadsföring utmanade de alla multiinternationella aktörer på sitt alldeles egna sätt!

 

Föreläser, inspirerar och delar med sig av sina erfarenheter
Idag är Thomas ute och föreläser och delar med sig av framgångssagan OBH Nordica som är unik på många sätt.

– Mitt mål är att avdramatisera svårigheter, få de som lyssnar att våga mer. Att inspirera till utveckling och att det mesta är möjligt, säger Thomas som byggde upp OBH Nordica tillsammans med sin bror Peter (som tragiskt gick bort hösten 2010).

 

Han föreläser inspirerande om ledarskap, sälj & marknad och entreprenörskap.

– Att numera få inspirera och vägleda andra entreprenörer är en ynnest. Kan jag bidra till att andra ledare och företagare finner framgång lite snabbare ger det mina dryga 30 år med importfirman ett större värde, säger Thomas.

Ta del av Thomas berättelse om hur OBH Nordica på rekordtid blev marknadsledare i en redan mogen bransch. Med ett hängivet arbete och stor passion skapade bröderna Ek en framgångssaga tillsammans med sina lojala medarbetare. Med ledord som innovation, design, mod, snabbhet och kraftfull marknadsföring utmanade de alla multiinternationella aktörer på sitt eget sätt.

Fyra grundpelare i Thomas föreläsning
– Vad var det som ledde till framgång?
– Generella framgångsfaktorer (som alla kan ta till sig)
– Ledarskap
– Framtidens marknadsföring

Med stort engagemang och med tydliga exempel delar Thomas med sig av sina erfarenheter och utmaningar under 32 års verksamhet. En spännande berättelse som ger lyssnarna energi och inspiration.

Inspirera säljteamet, konferensdeltagarna eller hela företaget!

Dragningen kan hållas under 60-75 minuter beroende av sammanhanget.

Utnämningar och nomineringar
– Vinnare av ”EY Entrepreneur of the Year” i Stockholm, november 2010
– Nominerad till ” Årets Talare Man 2017

Thomas Ek
Thomas Ek

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng