fbpx

Susanne Einhorn

Susanne Einhorn

Hur lycklig är din kund och hur lycklig är du själv?

Välkommen in i framtiden. Där service och sälj  är företagets viktigaste DNA. Där kärleken i kundmötet kommer att öka lönsamheten, påverka företages rykte och göra varje dag jobbet så mycket roligare.

Susannes koncept Supernöjda kunder och lyckliga säljare ger de rätta verktygen  för att toppa servicen, få alla upp på tå och se till att kundupplevelserna  skiljer sig från mängden.

Ni får beprövade modeller som snabbt kan omsättas i det dagliga arbetet och som ger mätbara resultat, nya attityder och ökad motivation. Ni får bilder och historier berättade med humor och värme och mängder av framgångsexempel från alla de företag som jag arbetat med.

Susanne är beteendevetaren som inspirerar sina deltagare att våga ta steget mot att bli sitt allra bästa jag där den egna personligheten och ambitionen får glimra fram i möten som leder till att kunden blir mer än nöjd. Helt enkelt supernöjd!
Susanne har 25 års erfarenhet och jobbar med 250 olika kundföretag i 25 olika länder. Hon har även skrivit 3 böcker på temat sälj.

Susannes föreläsningar och workshops
(Exempel på rubriker och teman)

  • Kundernas krav ändrar arenan:
    Uppkopplade, medvetna och pålästa kunder ändrar arenan. Dagens buzzword stavas KUNDUPPLEVELSER
  • Do you have what it takes?
    Så möter du Traditionella Tore som behöver kalla fakta, Utåtriktade Ulla som vill snacka semesterminne, Speciella Isabella som behöver få positiv feedback och Risktagande Rickard som behöver snabba puckar. Fyra personlighetstyper med sin egen kommunikationsstil
  • Vad innebär yrket säljare år 2019
    Ta på yrkesrollen och låt showen börja.
  • Storytelling
    Kunder idag vill veta VAD de köper och från VEM.
  • Merförsäljning är säljares akilleshäl!
    Så gör du merförsäljningen till en självklar del av köpprocessen
  • Säljare bränner affären – så blir avslutet tydligare!
    Tre enkla steg för att trygga avslutet. Finslipa konsten att vända invändningar till säljande argument

    Och inte minst
    Så coachar du dina säljare mot mål 
    Om daglig feedback och återkoppling 

Exempel på kunder och utmärkelser
Några av hennes kunder är Acne, Systembolaget, Interflora, IKEA, MQ och Rituals.
Under åren har Susanne säljtränat fram 4 fyra vinnare i klassen Årets Bästa Butikssäljare där prisutdelningen sker på den årliga och prestigefyllda Retail Awards-galan.

Kundcase

Susanne är vår nestor i service och kundbemötande. Vi vill få alla våra säljare att låta kundmötet kretsa kring det faktum att människor inte bara kommer in för att köpa en vara utan för att köpa sina drömmar & förhoppningar- Susanne har levererat precis det vi vill och lite mer därtill.
Anders Wall
VD
Dormy Golf

Det är en ren fröjd att arbeta med Susanne! Den energi och entusiasm som hon ger kring ämnet sälj och kundbemötande är oslagbart. De resultat som vi får av detta är en viktig byggsten i vårt nya Interflora.
Magdalena Persson
VD
Interflora

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng